Wednesday, November 22, 2006

抖氣

CI 收皮了吧...
個present短成咁
仲要俾佢兜口兜面REJECT 我地inclusion criteria
不過leon 主動出聲幫我地平反,柏又好撐我地個idea
當堂 gur 晒呀我,wahaha~
當一個人含怨受屈時,所需要的不就是簡單的體諒嗎?
事情的真偽對錯,其實對你的心情有直接影響嗎? 沒有這回事吧。
希望響每個火滾既時刻,都可以好似呢刻咁冷靜哩~

我知我係隻好冇用既仔
亦都唔錫屋企人
但如果再俾多次機會我
我一定會用晒100萬贖返我老豆老母
幾唔鍾意都好
冇老豆老母就冇我!
愛我的我都愛 ! 不愛我的...我都試下愛吧(奶,2006)
今次抄左王菲的歌添 orz

今日全靠wincy 教我整返個mpf form
wahaha,獎勵係,響我個blog俾你用返真名
講真,今日個伍姑娘 gag真係笑到我hihi
點解從來冇諗過呢樣野哩~

聽日muso sing con le,做野_唱歌 同學仔都加油吧,可惜我要睇drama soc.新人之夜...

** 我不想做兵,但看來我唯一能做的就是服兵役>_< **
(膠登人明我講乜既,我諗)

No comments: